Thursday, December 3, 2009

SKD:PLKN SRI IMPIAN,SG BAKAP


salam n good day..

SKD kali ni mengimbau kenangan aku kat kem plkn sri impian,sg bakap..
dulu waktu time sekolah..sblm spm sibuk ja nak tau kat kem mana aku dapat..lps tu bila dah tau..x best plak rasanya..dulu excited nak masuk...bila dah masuk..rasa bosan plak..hehehe..biasa la tu kan..tapi bila dah masuk rasai sendiri..memang puas gila..dapat kenal kawan2 n ckg2 yg sangat sporting..lepas tu..boleh rasa xtvt yang x penah buat n terfikir sblm ni..
tu la penangan plkn..bagi aku la..x tau la bagi orang lain cam na..

lepas kuar or habis latihan..seperti nak pg lagi..tapi just for a while la..x nak r lama sangat..just pergi jumpa kawan2 n ckg2..baru aku prasan..perkenalan yang terjalin memang terjalin tapi x terus beerkembang atau terus segar sebab perkenalan itu x di beri udara untuk bernafas..
seterusnya perkenalan itu akan terus kekal sebagai perkenalan yang terindah kerana perkenalan itu hanya seketika..

aku x kata semua orang x memberi udara kepada setiap perkenalan yang mereka menjalinkan..tapi hanya beberapa peratus yang masih memberi udara kepada perkenalan mereka...aku juga masih memberi perkenalanku bernafas..tetapi hanyalah kepada segelintir sahabatku yang masih mengenali diriku..

pengalaman ini amat indah kerana ku sempat mengenali bermacam2 jenis orang ketika kat kem ni..ku amat rindu situasi tersebut..malah inginkan semula ia terjadi sekali lagi...

to all my plkn friends...gua rindu sama u all..sama ckg2..

No comments: