Tuesday, February 23, 2010

PeNanTiAn BeRAkHir..

salam n good day...

ari ni ku harap membawa sinar yang baru buat ku di hujung bulan februari ini...
apa yang ku harapkan sudah pun bukan milik ku..
aku terima dengan redho..dan hati yang terbuka..
exam semakin hampir..aku harus trskan laluan sukar yang aku pilih ini...
test dan assgnmnt aku dah x len main2..
cuma da satu lagi penantian aku yang blum diputuskan..
SRM..tp aku mungkin mendapat khabar baik..cuma hitung..tunggu n lihat..
mungkin akan sama dengan SPA atau mungkin tidak..
kali ini..aku x dapat nak penuhi hajat mak aku tuk bekerja..but next time i will do for u mom..
just wait n see...your son..very great n success person!!!

2 comments:

law said...

mgkn itu bkn rezeki dik g..nnt dpt r tuh...

Azrul Adnan said...

yup..bukan rezeki dik..tq