Thursday, March 4, 2010

4/3/2010

salam n good day..

lama rasanya blog ni x update..
lately bz gila..weekand full memanjang..meeting lg..macam2..
dalam hati..rasa cam nak ja update blog ari2..sebab ada ja benda nak share..tapi..bila dok depan laptop..x terbuka la plak blog ni..

apa pun..ari ni aku update jugak..
sebab aku free pagi ni..minggu lepas n minggu ni aku rasa semangat aku tuk stdy berkobar2..cuma..still aku terpk masalah yang lepas2..selagi x setle..selagi tu la aku akan terpk..
erm...macam mana kita nak keluarkan diri kita dalam satu masalah or situasi..??
puas aku pk..last sekali..aku buat x tahu..but..bila time tu datang..mula la aku pk balik..serabut2..

akhirnya..penantianku terbalas!!!
kalau dulu aku x da rezeki untuk kerja govermnt..
sekarang aku dapat jadi SRM UMP..cayalah..
terbukti..rezeki ada d mana2..so jgn give up AZRUL!!!
aku x kan putus asa...!!ayuh...pulun bro!!

3 comments:

nur fitrina mat nawi said...

em, lari xmnyelasaikan msalah..
kne berhadapan dgn tenang dan mnyelesaikan dgn baik..
kata2 ni dipetik dari byk muvee or crite yg de kt msia neh..
hehehehhe..
pape pon, smoga berjaya..
sprti nme sbuah kapal kt pelabuhan kuantan td, SEMUA BERJAYA!!

kenyalang said...

Alhamdulillah, ada juga anak muda berminat beternak. Itulah dinamakan petani moden. Bagus2 ada cita2 mcm tu. Azrul, masa ni suami mummy pun tengah ternak ayam kampong dan bela ikan keli. hmm ikan keli blm smpai setahun dh nampak pulangan.

kenyalang said...

Azrul, baguslah ada cita2 nk jd petani moden. suami mummy pun kini tgh ternak ayam kampong dan ikan keli. Alhamdulillah ikan keli dah dpt pulangan wlupun blm capai setahun. Tp kena buat betul2 jgn hangat2 tahi ayam baru berjaya.