Tuesday, March 30, 2010

CiNtA TiKaR sEjAdAh

salam n good day..

terdetik untuk meluahkan apa yang terbuku didalam hati..setelah menonton drama islamic 'CTS'..
drama yang penuh dengan pengajaran..dan penuh dengan kisah2 realiti kehidupan..
hatiku sentiasa tersentuh bila part sedih..
seolah2 terasa seperti akan berlaku ataupun pernah berlaku..
namun..bila part yang mengeli hati..aku tergelak x ingat dunia..memang kelakar dibuatnya..
watak2 dalam drama ini sungguh hebat dan berkesan..

hero dan heroin drama ini juga antara pelakon top yang aku sangat kagumi bakat mereka..hasrat hati..kalau boleh ingin menonton CTS 2.. aku sangat teruja jika hasrat aku akan terlaksana..bagi aku..13 episode tidak cukup..drama sebegini patut dipanjangkan lagi..jalan cerita yang amat menarik...serta penuh pengajaran dapat diambil dalam drama ini..jika betul2 dihayati banyak benda akan kita pelajari dari drama ini... 

No comments: