Sunday, May 2, 2010

IcE bLeNdZ..YuuMmmY!!

salam n good day...
keadaan gerai yang ready tuk menerima pelanggan..hahaha..

x sabaqnya nak balik kg...
aku dh x tahan dok sini sorg2...
nak balik2...huh!!sem depan cnfm aku cabut awal2...
sunyi tahap cipan...ump semakin sunyi...
dah la jemu makan kat cafe...huh!!lauk ari2 sama ja...dah tu mahal nak mampos..huh!!!
nak makan sambal ikan bilis mak aku buat..tunggu2...sikit hari ja lagi...

ha..berbalik pada tajuk..ice blendz...
memang sedap kan...musim panas ke..musim sejuk ke...sedap ni kalau dapat pekena ice blendz...waaa
aku nak balik..nak tolong abg ipaq aku jual..n off coz aku nak rasa ice blendz aku buat sendiri..huhu..
x sabaq2...aku kat sini dah tahan nak balik..tengok ump dah kosong..sunyi nak mampos..cafe pun cam nak buka x nak buka je..dah le x sedap..huh..

1 RM2.00 je

to orang kulim n penang blah seberang perai..jom le pekena ice blendz..sedap ooo..hehe...
rasa dulu baru tau :)

3 comments:

hara said...

wahh..kt mne kdai tu zerol..
ak nk g kulim nnti..
nnti ko tnjuk..

azrul adnan said...

haha..kat pasar malam je..n kat tmpt da event..

hara said...

wohh..jom kta pi pekena~hoho