Tuesday, January 4, 2011

~ Kian Bahaya

Salam and Good Day

Ku mohon..Kau permudahkan segala urusanku dan urusan sahabat2ku

Penyakit ku makin parah..makin bahaya..!!
Ya Allah..Jauhkan lah aku dari penyakit Alpa ini
ermm..makin bahaya..makin menjadi2..!!
memang dari dahulu lagi..
aku akan sentiasa 'terlupa' sesuatu..

"kalau tak terlupa..bukan namanya Azrul"

Perhhh!! ayat ni..akan aku sentiasa ingat..sampai bila2..
sampai lekat dalam kepala otak aku..
orang kata..jangan selalu makan benda yang masam2..
sebabnya..boleh melemahkan ingatan..
tapi..buah yang masam2 tu favourite aku..huhuhu..

Al-Kisah !!

Sebelum balik U..
time pergi Jusco Maluri..
aku terlupa Hset aku kat meja makan food court..huh!!
Nasib baik cepat ingat..
patah balik..tut2 dah x da..waaaa..
gigil aku satu badan..
tanya punya tanya..nasib baik..masih ada lagi rezeki aku..
Alhamdulilah..ni dah kali kedua aku tertinggal hset..kali pertama time kat ECM,Kuantan

Al-Kisah 2 !!

Sedar dalam tak sedar..rupanya..selama 20 hari..aku tak ada Kad Pengenalan..
adoiiinaaaa..
rupanya..IC aku ada di dalam fail sijil2 aku..
tu la..kalut sangat time lepas balik dari interview tempoh hari..
sampai terlupa nak ambik IC masuk balik dalam wallet..
macam tak percaya..dalam wallet aku tak da IC 20 hari..adoii..
kemarin baru sedar..time nak beli No Digi...ermm..
Gila2x..aku dah teruk..ermm.

Cukup ni jaa..yang lain..aku buat2 lupa..ermm..malas nak menaip..kui3..
banyak g entry2 tertangguh..hihi..

No comments: