Monday, February 7, 2011

~ Hanya Kamu Berdua

Salam and Good Day

Tiada yang lain..hanya mereka yang sentiasa ada didalam fikiranku..
walaupun hanya berdua..namun masih susah untuk ku menjaga hati mereka..
kadang2 si A tersentuh hati..kadang2 si B mula merasa sangsi..
kadang2 aku sendiri yang melakukan kesilapan..
hati aku juga kadang2 mudah untuk melakukan apa yabg dilarang..
apakan daya..aku juga manusia biasa..cuma yang kesalnya..
mereka kecewa dengan aku..aku pening..aku buntu bila masalah ini muncul..
semua ini berpunca dari aku..namun masa tidak dapat di undur..
yang tinggal hanyalah sejarah! Kisah ini sering berlaku dalam hidup aku..
setiap kali ku kecapi kegembiraan..
kesedihan akan menyusul di belakang beberapa minit..jam..dan hari..
aku redha dengan apa yang berlaku..
kerana aku tahu ada hikmah yang menanti ku di hadapan..
walaupun apa yang akan terjadi..aku tak akan lupakan kamu berdua..
biarpun tiada lagi kamu berdua di sisi ku..akan ku kenang kamu berdua dalam doaku!
Percayalah!! Aku sangat sayangkan kamu berdua seperti darah dagingku sendiri..
kamu berdua adalah yang terbaik bagiku!!

2 Feb 2011
9:59 PM
Dataran Jam Besar, Sungai Petani

No comments: