Sunday, April 10, 2011

~ Tinggalkan Aku


Katamu cinta t'lah tiada
Sendiri aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa, habis begitu saja
Untuk bersama buat selamanya

Katamu dia yang lebih sempurna
Dialah dijiwa, Dia nafas asmara
Bisikan kata-kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali
Padaku

Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi kedalam
Cerita hidupku ni
Kubahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya karna
Tanpamu kutemukan sinarnya

Bisikan kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali
Padaku lagi

Usah lagi kau guris hatiku
Ku tak mahu lagi
Merasakan hadirmu dalam duniaku
Pergilah dari hidupku



tinggalkan aku..tapi aku mohon bukan sekarang..
kerana aku masih belum sedia untuk menerima ketiadaanmu dalam hidupku...

ku sengsara kerana pilihan yang harus ku pilih..
lebih baik..jika aku tidak perlu membuat pilihan..
lebih baik..aku tiada dalam kamus hidup kalian..



2 comments:

Unknown said...

koho jiwang mu leni..haha

Azrul Adnan said...

hahaha..jiwang ikut musim pik..