Friday, January 29, 2010

KrIsTaL??

salam n good day..


ketika ku menulis ini..fikiran dan hatiku hanya pada bonda tercinta...aishah..dan aku juga terbayang-bayang aku selepas 5 thn akan datang....ketika ini..sambil menonton KCB2 untuk kali ke3..kristal keluar lagi..
sungguh mudah mataku dimasuki habuk..tambah2 ketika aku keseorang seperti sekarang..roomate ku pulang ke rumah..tinggal lah aku keseorangan didalam bilik ini..situasi sebeginilah aku x mahu sentiasa berulang..bukan apa..buat masa sekarang aku tidak mahu terlampau meyeksa fikiranku..aku mahu kasihan pada rambutku yang sudah dilawati oleh beberapa helai uban..owh..tidak!!masalahku semakin hari semakin bertambah..semakin hari semakin berat..kadang-kala aku terfikir aku tidak dapat melawan dugaan ALLAH ini..semakin hari semangat dan keyakinan aku semakin menjunang..aku buntu sekarang..YA ALLAH..Kau bantulah aku..Kau tunjukanlah jalanmu yang lurus..KCB2 memang mantap..tengok dan hayatilah pengajaran dan iktibar didalam filen ini..


p/s: tiba2 rasa cam nak tido.. :)

No comments: