Thursday, January 28, 2010

SeMaLam...KeMaRiN...

salam n good day..

dah lama x update..mcm2 nak tulis..tapi x sempat..
sbb sibuk menanam..hik3..
semalam....kemarin..
ada apa ngan semalam n kemarin..
ermm...aku terasa sibuk gila ngan 3 4 ari ni..



semalam aku ingat aku g interview tuk SRM(sekretariat rakan muda)
dan jugak pergi menyokong bakal MPP thn ni berkempen..


kemarin pulak..kelas padat n memang letih..kemarin gak aku g pasar malam..sbb lama dah x pergi pasar malam..aku ditemani awek cun "dyna n eza"..thank you!! :)
kemarin dulu plak..aku ada lab..cam biasa..pergi campur bahan kimia apa yang patut..tapi habuk haram aku x tau aku buat apa..hehe..cita sal kimia..


subject KIMIA 2 sem ni..lectrr aku orang 'SUDAN'...erm..aku masuk kelas dia memang x faham apa..sebab aku rasa aku dah x boleh bawak subject ni..


MATH 2 juga makin hari makin melemahkan semangat aku..1.sebab aku lembab sikit.. 2.sebab lectrr dia mody ja..sikit2 mody..erm..


kemarin-kemarin dulu plak..class cam biasa..tapi sebelah petang aku ada present bi..aku present pasal macam mana nak basuh tangan..hik3..senang n simple..huhu..


lepas kelas..aku dapat panggilan dari SPA..dorang bertanyakan pasal bantuan kebajikan masyarakat kepadaku..erm..aku ingat dah dapat results..hik3..
aku rasa banyak lagi perkara aku buat..tapi so far yang tu ja ada dlm pala otak aku..so aku stop dulu k..

p/s: so kalau nak ingat kita bt apa semalam n kemarin tulis la diari..bukan mcm aku...

No comments: