Sunday, December 19, 2010

Picnic with Family at Kemesah 12122010

Salam and Good Day

Lama sudah aku berehat..
dari pagi..terasa ingin update..tapi mood kemalasan tu mengatasi segalanya..
tajuk2 new entry sudahpun aku save dalam note handsetku..
tunggu masa sahaja nak update..cuba melawan dengan sifat malasku..
akhirnya..aku berjaya jugak update entry baru..
cukup aku membebel!! hihi

After holiday kat Port Dickson..
Mafia Family ke kemesah plak..
kali ni..mandi manda and picnic..

Hari itu..kepenatan tak dihiraukan..
keseronakan jelas terbukti 
pada setiap wajah mafia family..
diri ini kadang2 terasa asing..
kenapa aku tiba2 muncul dalam mafia family
siapa aku dalam mafia family..
mohon kemaafan andai kehadiran ku tidak disenangi..
apa pun aku bangga dapat mengenali mafia family..
tak akan ku lupa kasih dan budi kalian..
sekali ikatan dah tersimpul..
ku harap ia tak akan terputus..

Some pics from Kemesah



Selamat Datang ke Warisan Rimba


nice view at pool!


air yang mengalir tenang di kemesah




seribu satu kenangan bersama mafia family




selamat datang ke rumah pak haji




welcome2




wirawati negara



Dania Konia


again!


birthday celebration for dania..tasha..intan..and didi




projek mendalamkan sungai




dania and her mom




mafia family




dah mau balik..




Small Shop




last view from me


Kenangan yang lalu akan ku simpan rapi dalam kamus hidupku
walaupun ku terjatuh ketika berjalan..
ku pasti akan ku gagahi jua bangun dari kejatuhan itu..
terima kasih sahaja yang mampu ku lafazkan setakat ini untuk mu 'mafia family'

No comments: