Sunday, March 6, 2011

~ Semangat!

Assalamualaikum and Good Day

Hari minggu..hari ni hari sabtu..
tak buat apa dalam bilik..hanya tido dan mengemas bilik yang macam sarang tikus ni..
bila mengadap laptop..macam-macam fikir..
antara yang paling critical..pasal SEMANGAT!!

Mudah sangat Datang dan Cepat sangat pergi!!
Tolonglah Ada dalam Aku Lama-Lama sikit..
Aku baru nak mulakan kerja..Semangat pun Lariii..
hrmmmm..Kalau macam ni susah la aku...

Ya Allah..Aku memohon kepada-Mu
Kembalilah Kekuatan Semangat Kepadaku..
Aku perlu itu..aku mahukan itu...
Ya Allah..Kau tempat aku bergantung..

Hari demi Hari..Niat itu sentiasa ada..
namun..bilakah aku sebetul-betulnya akan melakukan itu..
Aku harap..aku tak akan putus asa,,
Hanya tinggal beberapa langkah sahaja lagi..

Aku harap..Kapal ini..terus belayar hingga ke Destinasinya...
Masanya semakin hampir..sudah semakin dekat..
SEMANGAT!! Aku perlukan kau!!

No comments: