Thursday, April 1, 2010

gembira rasanya.. :)

salam n good day..

ari ni(31/03/2010) aku rasa sangat gembira..sal erk??
huhu..actually mision no 1 aku success..but mision no 2 failed..
mision no 1 aku akhirnya berjaya jugaak...
special thanks to kawan2 aku yg sudi drive ke megamall.. :)
aku sangat menghormati seorang hamba Allah ni..
but y?

thanks Tuan :)

sebab hati dia mulia sangat2..want helps all people..either he knows or not..(btl ke x ayat aku tuh??)
kerja dia..walaupun bercakap..aku sangat2 salute..sbb x ramai org blh bercakap cam dia..
x kering gusi bila dengar..salute sgt2..sbb kat malaysia sendiri x da orang cam dia..yang nak ajar2 orang cam na nak elak diri dari menjadi mangsa jenayah..kali ni dah 2x aku jumpa dia..n borak2..
sangat happy..bila dia x sombong walaupun dia 1 malaysia kenal...paling aku suka..walaupun bz ngan kerja..sampai makan pun x...sempat lg mesej ngan aku..tu satu penghormatan bagi aku..kerja x penah kenal erti letih....cakap pasal letih..aku nak petik satu kata2 dlm blog dia.."biar letih asal seronok" ni lah kata2 kawan2 dia tuk dia..buat lah kerja yg menyeronak pada diri sendiri k..apa yang aku nak cakap ngan dia..moga dia diberkati oleh Allah sentiasa dan dirahmati oleh Allah selalu....hope boleh jumpa lagi...

No comments: