Wednesday, April 14, 2010

ToLoNg AkU..

salam n good day..
tido lg bgs..(ni time rest k)

aku x tahu nak jadi apa ngan diri aku ni..kejap ok..kejap k.o
aku malas pk sal xtvt or pgrogram kelab...tapi tu tanggungjawab aku..
aku nak rasa jugak dapat anugrah DEKAN walaupun sekali..tapi aku x stdy2 lagi..
masa makin suntut..hari berganti hari..
exam dah dekat..
tapi yang si progrom aku jd pengarah ni pun tgh serabut...
pening2...rasa nak nak balik rest pala otak tngk TV sorg2...
but x dapat la..cuti ni ada KAYAK plak..walaupun x dapat wakil U but aku nak g tgk MASUM jugak.huhu
leh aku jumpa abg angkat aku..lalalla..

YA ALLAH..tolong la hambamu yang lemah  ini...
KUATKANLAH semangat aku dan permudahkanlah aku menerima ilmu-Mu YA ALLAH...

4 comments:

NAJ HEBAT said...

berusaha lah! setiap perbuatan ada balasan nye..

azrul adnan said...

thanks naj..

hara said...

yesss!!u can do it.
man jadda wajada..man zaroa hasola..

azrul adnan said...

thanks hara... hara??hahaha...