Wednesday, November 18, 2009

LaSt PaPeR n LaSt DaY aKu..

salam n good day..

ari ni last paper n last day aku untuk sem 1 ni kat UMP..

ntah nak luah cam na..
rasa teruja..gembira..sedih..x sabar..macam2 lagi..
rasa happy sebab malam ni aku nak balik KEDAH dah..huhu
sonok sebab akhirnya MERDEKA jugak aku..
sedih sebab..takut x jumpa dah a.aBu..
teruja??erm..macam2 la..hahha.
x sabar nak balik umah..makan sepuas2nya..
x sabar nak main ngan anak buah yg CUTE tu..huhu
x sabar nak main BOWLING n KAYAK ngan abg aku..huhu..
x sabar nak jumpa MEMBER2 lama kat sekolah..
banyaknya X SABAR..haahhaaa..
sabar2...hahhaa..

malam terakhir ni..agak bosan..sebab roomate kuar g TC..so aku sorang dlm bilik..bosan2..
housemate plak..dah 2 orang balik..
2 orang lagi kuar jalan2..
seorang laki..ntah ke mana..so tinggal la aku sorang2..huh!!
bosan nya..

barang pun x kemas lagi..
malas nya nak kemas..hahha..
erm..esok last paper..tapi aku x study pun..ish2 teruknya aku..hahaha

apa lagi nak bgtau nih..
ha!!lepas ni..aku dah jarang update blog ni..sebab kat umah aku x da internet..
maklum la..x da broadband..hahaha..
tapi aku akan selalu on9 jugak sbb aku ngan internet ni memang x leh dipisahkan..
bak kata pepatah...
'laptop ngan chargernya..x dapat di pisahkan..hahaha..'
kalau dipisahkan..memang x on9 la korang..

p/s:sorry 4 stdnt DKK yang lain sebab x dapat join DINNER malam ni..
next sem kita plan awal2 k..

1 comment:

tasnimFatma said...

beznye die dah biz exam..akk je la lmbt ag..nanti blik kg kem slm kat org kg ek.hehehe