Thursday, November 26, 2009

kecewa+menyesal=x guna...

salam n good day..


sekarang dah 3 jam aku kat cc ni..
tengah2 lepak kat sini..hilangkan tension..
tambah lagi tension aku..
tapi benda ni memang aku dah jangka pun..sebab aku yang x buat betul2..
bila dah buat x sungguh2..hasil pun dapat la ala kadar ja..
perasaan ku tambah remuk ++ kecewa..nyesal x sudah..
sebabnya..results MATH aku teruk..
dapat half ja..ntah nak cakap cam na lagi...pening2...


otak ni selalu pikir sangat sal MATH..so sekarang terima lah!!!
ni lah hasilnya kalau x sungguh2...tidakkkkkkkkk!!!!!!!
seumur hidup aku..x penah lagi dapat markah 5/40..padam muka!!
sungguh dasyat aku sekarang!!
harap2 benda ni x jadi lagi kat aku kedepan2 ni..
kalau x..berundur saja aku dari belajar..x payah belajar!!
dok ja umah..makan n tido++tengok tv..lagi best!!
ku harap..pengajaran ni..dapat buat aku terus berusaha..
n dapat kuatkan semangat ku..
doa2lah..kawan2 ku..familyku..
semoga berjaya semua..jgn jadi macam aku..!!!
teruk punya orang!!..ish2x.

No comments: