Monday, October 11, 2010

Ermm..Eh!!

Salam and Good Day

Alhamdulilah..masih diberi nafas pada hari ni..

3 benda di saat ini sedang berfikir...

study..hari ni start kuliah minggu 12 kot..hihi..setelah seminggu x masuk kelas..ari ni..masuk kelas semula..semoga aku dapat catch up balik apa yg dah tertinggal..memohon jasa baik sahabat aku menolong aku seminggu dua ni..kalau x da dorang..mati la aku..
aku kena berubah cara study start minggu ni..ermm..eh!adoi..!

jiwa..ntah la..macam2 perasaan timbul..aku sendiri x faham..nak kata dah ready ada awek..eh!! bukan aku la..jiwa aku jd kacau sebab lain..mungkin aku x pernah rasa dihargai or rasa disayangi..kali ni..ada someone yang btl2 caring sal aku..that y aku rasa jiwa aku jd kacau..syukur Allah ketemukan aku dengan dia..


 our team!! UMP Canoe Team..Congrats

manage..bukan benda mudah..bukan perkara biasa..dalam kehidupan..setiap orang perlu manage..mungkin kalau diri kita sendiri yang manage hidup kita..x menjadi masalah..yang jadi masalah..bila orang manage kita..betul x??mesti rasa rimas and etc..nak buat cam na..lumrah hidup..
tapi apa yang sama nak cita pasal manage ni..ialah me as manager..something new yang aku buat dlm hidup aku..sebelum ni..x pernah pun jadi manager something..tapi 10 hari lepas..Allah mengujiku dengan aku as a manager..apa pun..ni pengalaman buat aku..mcm2 aku belajar..alhamdulilah..dh hbs pun tugas aku..

p/s: ada bnyk lagi fikir dalam kepala otak ni..

1 My Mom..
2 Next Holiday at PD 
3 Final Exam 
4 Raya Haji

errmmm...Eh!!

No comments: