Wednesday, October 6, 2010

Kemaafan Diterima!

Salam and Good Day

Memaafkan orang lain..amatlah mudah bagi diri ini..tetapi..untuk menerima kemaafan dari orang lain..amatlah memeritkan..Penantian suatu Penyiksaan..

Walaupun perit..kita tetap kena menerimanya..Walaupun Pahit..kita harus gagahi juga..
Ujian Allah..harus kita Redhakan..

Allah telah merancang sesuatu dengan Arif lagi Bijaksana..
Janganlah kita menidakannya..

Walaupun kesilapan itu kecil..
Ia tetap kesalahan ataupun kesilapan...
Kemaafan harus kita pinta..demi diri kita sendiri..

Alhamdulilah..kesalahan yang aku lakukan dulu..
telah dimaafkan oleh hamba Allah itu..
Aku bersyukur kerana dia masih memaafkan aku lagi..
walaupun sudah 2x aku melakukan kesilapan yang sama..

Jika orang lain tidak jemu2 memaafkan orang lain..Aku juga mesti begitu..
Walaupun sukar..aku mesti lakukan!!

2 comments:

NAJ HEBAT said...

ada dosa?

minta maaf ya.


babai.


tata.


titi.


tutu.


wee~

Azrul Adnan said...

setiap orang melakukan doasa..kecuali Hamba2 Allah yang tertentu..

Saya minta maaf naj..kui3..