Monday, October 18, 2010

Suram

Salam and Good Day

Alhamdulilah...kerana masih lagi dapat menulis..
ermm..3 hari tanpa entry baru..pagi ni alhamdulilah..dapat menyambung penulisan di blog usang ni..
Agak suram..Agak kelam..Agak mendung..
Nampak gayanya..Kempen untuk anak yatim kali ni..macam x da sinar..
Aku x mampu untuk meneruskan kalau aku seorang diri..
Inginku meminta pertolongan dari sahabat2..tapi....
Biarlah mereka meneruskan perjuangan belajar mereka..aku tahu..minggu yang padat dengan test dan exam..
Dan zaman kegawatan pada hujung2 bulan
sama juga macam aku..Kewangan akan mengalami krisis pada tiap2 hujung bulan..
manakala..mood perjuangan seorang pelajar mula berkobar2 untuk menghadapi exam..
apa yang diharapkan..adalah sinar akan kembali walaupun dalam keadaan kesibukan begini..

Mudah2an..Kempen kali ni x sia2..aku ingin bantu golongan yang memerlukan..tapi aku sendiri masih x mampu dalam banyak perkara..Ya Allah..bantulah hambaMu ini...

No comments: