Monday, October 18, 2010

Hilang Berganti

Salam and Good Day

Dikesempatan yang ada..eloklah aku memanfaatkannya dengan menconteng apa2 dalam blog usang ni..

Hilang berganti..

Sesuai dengan situasi sekarang..
Allah telah menetapkan yang lebih baik buat diri kita dari semasa ke semasa..
Apa yang Dia hilangkan dari kita..Pasti Allah akan mengantikannya dengan yang lebik baik..
Bersyukur kepada Allah
Kerana ketemukan aku dengan Insan2 yang mempunyai kelebihan2 tersendiri..
Namun, x semuanya akan sentiasa manis..

"Dalam sebuah kebenaran dan kehidupan kadangkala mengandungi kesilapan"

Itulah kehidupan..Lumrah dan sebagainya..
Walaupun Pahit..tetap kena telan...

Kadang2..Pahit dahulu..Manis kemudian..
Walaupun sedih kehilangan seseorang insan yang amat aku hormati dan kagumi..
Aku harus dan patut bersyukur..
kerana..
Aku di temukan dengan insan yang amat menyayangi dan begitu mengambil berat tentang aku..

Semoga kedatangan Insan baru dalam hidup aku..
dapat
mematangkan dan menguatkan diri aku untuk terus hidup di dunia yang fana ini..


4 comments:

++Iezza Fizah++ said...

aamin...moga insan br dpt mmbntu dan mlgkapkn mne yg kurg dlm hdp kamoo...ganbatte!!!

Azrul Adnan said...

tq iezza..mudah2an..insan baru tu dpt membantu diri ini..dari segala segi..

KhAiReDzAiMy said...

Amin.... Moga dipertemukan insan yg lebih baik dari sebelum nie..... dan pertemuan nie akan membawa dirimu ke jalan yg benar....

Azrul Adnan said...

amin ya rabb..mudah2an..tq