Sunday, October 3, 2010

Syukur..Syukran..

Salam and Good Day

Alhamdulilah...Syukur..Syukran..
Thanks Allah..for giving me a chance..

Syukur Alhamdulilah..Doa dimakbulkan Allah..
Akhirnya dapat juga aku ketemu dengan Hamba Allah ini..
Dari bulan puasa hinggalah hari raya..nak sangat2 jumpa dan berborak.akhirnya tercapai..


Inilah Hamba Allah itu...
Sepasang suami isteri yang sama cantik sama padan

Actually..sebelum hari raya dan hari raya pertama..aku sudah bertemu..cumanya..x dapat berborak..kerana aku segan dan malu untuk menegur..dengan keadaan yang ku kira x patut untuk ditegur..maka aku mengambil keputusan untuk tidak menegur mereka..

Sehinggalah semalam(1/10/2010) di Presint 14,Putrajaya menjadi saksi bahawa Allah telah ketemukan aku dengan idolaku ini..Sungguh beruntung dan bersyukur..kerana sudah 3x bertemu..cumanya baru kali ini dpat berborak..walaupun tak berapa lama..tapi puas untuk malam itu..

Insyaallah..jika dipanjangkan umo dan diizinkan Allah..kita ketemu lagi..
kali ni..di rumahnya pula..di Baling,Kedah..


 Imam Muda Asyraf..sangat2 sempoi!



Sempat menyelit..kui3.. :)

p/s: masih menunggu gambar2 yang di snap oleh cikgu bee..
cepat la cikgu inas..azrul dah x sabar nak upload ni..hihi

4 comments:

KhAiReDzAiMy said...

wah... merianya.... akhirnya dpat jgak jmpa dgn idolanya...

sea_lavender said...

best kan dapat bertemu insan2 spt mereka...tambahkan penglaman yg ade

azrul adnan said...

wan: alhamdulilah..Allah izinkan..

azrul adnan said...

sea_levander:a'ah..best dpt jumpa orang mcm dorang..moga dpt keberkatan..