Saturday, September 11, 2010

Jemputan Khas dari Imam Muda Nuri

Salam and Good Day

Alhamdulilah..Hari yang ditunggu2 sudah pun tiba..
Thanks Allah..kerana masih memberiku nafas..
Dibulan yang mulia ni..sedih pula bila terkenang orang yang sudah tiada..yang pergi menemui Maha Esa..
Eh! nanti2 lah aku cita pasal Moment Raya ni..

Thanks Imam Muda Nuri..sebab sudi jemput saya ke Majlis Open House and Kenduri Kesyukuran..
tapi sedih sebab saya x dapat pergi..tahun depan jemput lagi k..Insyaallah..saya pergi...kui3


kali ni aku nak cita pasal Jemputan Khas Aidilfitri..
dah 19 tahun..ni la first time aku terima jemputan khas open day Aidilfitri..
sungguh terharu..tapi malangnya..aku x dapat g..
bukan sebab apa..cuma sebab jarak destinasi terlalu jauh dari umah aku..
kalau la dekat..memang cnfm2 la aku g..

Moga Allah memberkati Majlismu ini..amin..
Ku sentiasa menyokongmu..sudahku anggapmu seperti abgku sendiri..
Thanks Allah..kerana ketemukan aku dengan dia..


No comments: