Monday, September 20, 2010

Sambung beraya di kuantan bersama Imam Muda Nuri

Salam and Good Day
posing kejap kat keta imam muda nuri ni..

aku ingat dah habis mood raya aku..rupa2nya masih ada mood raya kat kuantan..sebelum zohor..dapat 1 sms dari Imam Muda Nuri..ajak g open house..apa lagi..kebetulan perut tengah lapar..cafe x bukak..cepat2 la aku g umah dia..lepas sampai..terus gerak ke destinasi pertama..di bukit ubi..umah ustaz nama pa ntah..x ingat dah..then lepas tu..ke jaya gading..umah kawan imam muda nuri..before ke jaya gading..singgah permatang badak dulu..ambik kawan dia..ramai betul orang datang umah saudari ni..almaklumlah..kawan2 sekerja saudari tu..lepas makan laksa n etc..kami gerak ke markas briged tenggara batalion 7 pga plak..pergi umah abg rizal(kalau x silap aku)..first time masuk Batalion 7..kat umah ni..aku dah x makan apa2..x larat nak sumbat banyak2..imam muda nuri x reti2 nak stop makan..singgah je umah sape pun..mesti makan punya..huhu..kuat betul makan pak long ni..daripada 4 open house..pergi 3 je..tu pun dah x larat nak makan..kui3..

p/s : thanks imam muda nuri..sebab ajak saya g open house..kekenyangan gila..huhu

No comments: