Friday, September 3, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam and Good Day..



Oleh kerana hari ini aku akan pulang ke baling..maka aku ingin mengucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri siap2(walaupun masih awal) kepada kawan2 bloger..oleh kerana di rumah tiada kemudahan internet seperti di universiti..maka terpaksalah aku post entry ni awal2..walaupun hari raya bakal menjelma..janganlah melupakan ramadhan yang bakal berakhir ini..semoga kita dipertemukan lagi dengan ramadhan tahun hadapan..di kesempatan ini..aku ingin memhon berjuta-juta kemaafan andai ada tersalah tulis..setiap yang lemah itu datangnya dari saya..yang baik itu datangnya dari Allah..

p/s: raya jemput la datang ke rumah..di baling,kedah..

1 comment:

Rafhan said...

a square has 4 ends,
a triangle has 3 ends,
a line has 2 ends,
Hope our silaturahim has no ends
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin.