Wednesday, September 1, 2010

Jom Derma Darah Pula..

Salam and Good Day


Bulan Ramadhan bukan penghalang segala-galanya..malah bulan ini adalah bulan ujian bagi kita umat Islam..Ayuh!!Jangan memberi alasan jika anda belum bersedia..Jika anda rasa anda prihatin kepada Agama, Negara dan Bangsa..Jom sertai saya derma darah di Astaka UMP pada 2.9.2010 jam 9.30malam hingga 11.00malam...Jika Allah izinkan saya..saya mahu menderma lagi..Hukum menderma darah ketika kita berpuasa adalah Harus..tu kalau kita berpuasa..means pada siang hari..ni malam..jadi..x menjadi malasah kalau ikutkan saya..sebab kita semua pasti makan selepas membuka puasa..pastinya ada tenaga..saya tidak memaksa..cuma sekadar ajakan..benda baik..patut kita kongsi.. :) Jumpa anda di sana malam esok..

p/s: mood merah darah!!haha..mood: terawih lepas ni..kui3..jom kita ke masjid..10 malam terakhir..reputlah peluang!!

2 comments:

Rafhan said...

esok klas aku kat pekan.. habis kul 4.. mmg x sempat nak pegi..

Azrul Adnan said...

sempat..sebab kul 9.30 malam hingga 11.00 malam..jom raf!!