Monday, September 13, 2010

Raya Moment 2010

Salam and Good Day


 Ya Allah..Kau Lindungilah keluargaku dari apa jua Bala dan Musibah..amin..




Pejam celik pejam celik dah raya ke 4..means 4 syawal 1431H..masa begitu cepat berlalu..tahun ni..aku mau raya sepuasnya..mungkin raya akan datang aku x berkesempatan..hanya mampu berdoa..semoga dipertemukan dengan ramadhan dan syawal lagi tahun hadapan..



Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Mak tercinta..Siti Aishah Binti Ali..




buat Abah..Kak..Abang..Adik..semoga Allah limpahkan Rahmat keatas kalian..semoga diberi Taufiq dan Hidayah oleh Allah..


Kepada kawan2 yang x jemu2 berkawan dengan saya..saya mohon ampun salah n silap..n selamat hari raya juga k..kepada kawan2 yang baru dikenali dan bakal mengenali..saya ucapkan terima kasih kerana hadir dalam hidup saya..semoga persahabatan kekal abadi...



Raya Moment tahun ni..
Balik kampung konvoi 5 buah keta..(tapi x puas sbb balik hari)
Kawan 2 orang excident..(sorg nek keta..sorg nek moto)
Tahun ni dapat la beraya umah kawan2..(tu pun x bnyk buah sgt..ari ni sambung raya lagi)
Tahun ni dah x dapat duit raya..kui3..(alhamdulilah dapat juga rm2..hik3)
Makan kurang tahun ni..(ikut mood nak makan ka x mau..)
Kurang tengok TV tahun ni..(tengok yang bagi manfaat ja..)
Tiap2 tahun pergi tgk pak saudara main bunga api n mercun..(bunga api yang lawo tu..yang meletup2 tu..kui3)

p/s : raya2 jugak..ingatlah orang yang kurang bernasib baik...!!


No comments: