Thursday, September 30, 2010

Raya Kali Kedua..

Salam and Good Day

Alhamdulilah..tahun ni aku raya 2x..
tahun sebelum2 ni aku x pernah raya 2x..
Raya tahun ni best..x macam raya2 sebelum ni..
sebabnya..first aku raya 2x..
second..tahun ni aku bnyk pergi open house..huhu..
banyak jumpa kawan2 raya tahun ni..
ini semua yang manis2 la..

Apa yang aku dapat dari hikmah bulan Syawal yang mulia ni..
adalah kesabaran itu penting dalam sebuah kehidupan..
dalam bulan syawal..time berpuasa sunat 6..bnyk benda yang telah aku lalui..
semua ujian dan masalah..banyak menguji kesabaran..
dan pada bulan syawal..ketika berpuasa..cabaran dan dugaanNya lebih dari bulan sebelumnya..ni bagi aku yang merasai ujian drNya lah..sebab..terlalu berat untuk aku solve masalah ni.. hanya yang aku mampu memohon atau hanya berdoa kepadaNya..
Mudah2an Allah makbulkan Doa kita semua..

p/s:Alhamdulilah..saya dah raya..anda bila lagi??


No comments: