Monday, September 20, 2010

Mungkin

Salam and Good Day



Mungkin Kita Segaja Ditakdirkan Berjumpa Dengan Insan Yang Salah Sebelum Kita Menemui Insan Yang Betul. Memberikan Seseorang Itu Cinta Kita Bukanlah 1 Kepastian Yang Mereka Akan Mencintai Dan Menyayangi Kita Seadanya. Kemanisan Semalam Juga Tak Semestinya Berlanjutan Hingga Kehari Ini Dan Selamanya. Rasailah Selagi Terdaya Dan Telanlah ia Selagi Berupaya..


aku sangat tertarik dengan ayat ni..masa bulan ramadhan yang lalu aku baca ayat ni..aku rasa ayat ni sangat dekat dengan aku..aku rasa macam kena pada diri aku..sebab aku rasa insan yang salah tu..bagi aku dia cukup hebat..tapi aku serba x kena bila setiap kali aku ketemu dengan dia..aku sentiasa berdoa kepada Allah..jika dialah insan yang ku pinta selama ini..yang dapat membimbingku kejalan yang diredhoi Allah..aku mahu terus berjumpa dengan dia..dan apa yang ku pinta..ku berdoa..agar dia diberi hidayah dan seterusnya diberi petunjuk agar dia dapat membinbingku..seterusnya membawa aku ke pangkal jalan..

sememangnya..nafsu dan syaitan dua benda yang sangat2 berbeza..

inilah jawapan aku kepada ayat diatas..

Mungkin juga Allah sengaja ketemukan dengan insan yang salah itu..sebab Dia merancang sesuatu yang lebih baik dan diluar jangkaan kita..ku berdoa agar..insan itu dapat membimbingku kejalan yang diredhoi Allah..aku akan menanti bimbingannya sehingga ke penghujungku..

2 comments:

apik pehe said...

insaf kejap aku ni..hehe..

azrul adnan said...

bakpo gitu pik??
hihi..

tq komen..