Wednesday, September 22, 2010

teruskan!!

Salam and Good Day

Walau apa pun yang terjadi..Hidup mesti di teruskan..

Rasulullah s.a.w bersabda: "Bahawa besarnya sesuatu balasan itu menurut besarnya sesuatu bencana ujian; dan bahawa Allah 'Azza wa Jalla apabila mengasihi sesuatu kaum diuji mereka; kemudian sesiapa yang menerima ujian itu dengan redha maka ia akan beroleh keredhaan Allah, dan sesiapa yang bersikap keluh kesah serta benci menerima ujian itu maka ia akan mendapat kemurkaan dari Allah."

semoga aku mendapat keredhaan dari Allah..

pasti ada hikmah..kenapa terjadi pada aku..dan kenapa harus aku?
PASTI!! 

aku x jemu untuk bertemu dia....kerana aku mahu ilmunya..
aku mohon pada Allah..agar dia masih mahu bertemu aku..
Ya Allah..berikanlah aku kekuatan dan semangat untuk aku teruskan kehidupan ini Ya Allah..

2 comments:

Anonymous said...

salam...tenangnya baca new post en azrul...saya sedang di uji dgn ujian Allah Yg Maha Esa...tapi malam ini saya jadi lebih yakin utk lalui ujian Dia...Terima kasih Ya Allah...

Azrul Adnan said...

Salam..thanks..percaya dan yakinlah kepada Allah..
sama2 lah kita berdoa agar kita mendapat hikmah atas apa yang telah berlaku..
Jangan jemu2 untuk berdoa..