Monday, November 29, 2010

100

Salam and Good Day

Alhamdulilah..kembali semula di tempat buruk ku..
sambil menaip sesuatu di blog usangku..
cuba untuk ringkaskan entry kali ini..
kerana kepenatan game di teluk intan kemarin..

100
membawa maksud..??
no bertuah mungkin??
100 markah kah??
atau apa??
hihi..rasanya anda tahu..
100 kali ini membawa maksud..
blog usang saya sudah ada 100 followers..
thanks all..
and special thanks to ahsfantasy24 kerana menjadi my 100 followers!!

teruskan menyokong saya..
semoga silaturahim yang terjalin akan berkekalan hingga akhir hayat..

cerita kehidupanku bukan untuk dijaja..
(if korang nak follow..silakan!)
aku suka berkongsi..kerana aku puas..
cara aku meluahkan perasaanku dan masalahku..
aku bahagia begini..
jadi..apa yang aku hrapkan..hanyalah sedikit nasihat dan teguran buat aku..
supaya aku lebih tabah..dan kuat untuk meneruskan kehidupan di alam yang fana ini..

2 comments:

Admin said...

hehe..
thanx azrul,
yewp smoga silaturrahim brkekalan,

rjen2 la ziarah mnziarahi :)
^^,

Azrul Adnan said...

wc..
insyaallah.. :)