Tuesday, November 2, 2010

~ Saling Memerlukan

Salam and Good Day

Hidup memerlukan Pengorbanan

Pengorbanan memerlukan Perjuangan

Perjuangan memerlukan Ketabahan

Ketabahan memerlukan Keyakinan

Keyakinan menentukan Kejayaan

Kejayaan menentukan Kebahagian


Hidup sememangnya terpaksa berkorban..
kalau tak berkorban..memang bukan manusia la..huhu

Pergorbanan adalah satu perkara yang susah untuk dilakukan
tapi kalau dah lakukan..memang terbaek!!
tak semua orang sanggup berkorban..

Perjuangan?? adoi..apa yang ada dalam kepala otak aku sekarang
tak lain tak bukan..EXAM!! ermm..tak sabar aku nak habiskan perjuangan ni..

Ketabahan..aku lemah kalau bab2 emosi and jiwa ni..errmmm..
Susah benar aku kalau nak tabah dalam pelbagi hal..sabar3x...

Keyakinan..kadang2 ia terlalu yakin dengan diri sendiri..
kadang2 ia lansung tiada dalam diri sendiri..
keyakinan datang dari dalam diri kita..
Relax..Cool..Tenang..Tarik Nafas..Hembus Nafas...Insyaallah..(formula sendiri..ha3)

Kejayaan...perkara yang aku nanti2kan..lagi 1 tahun ++..

Kebahagian..akan aku kecapi..bila aku dah bekerja..dan dah berumah tangga..ngeeeee :)

12 comments:

apik pehe said...

azrul..aku tunggu ko kawen dulu

azrul adnan said...

apik.. ko sedar ke ko dah tua??
hahaha..bettr ko je la kawen dulu k..hahaha

KhAiReDzAiMy said...

SetiapNya ada berkait-kait dalam kehidupan setiap Insan....

azrul adnan said...

Exactly!!

sea_lavender said...

bgus nie sume mmg penting dalam kecapi kejayaan dlm hidup~~
go3x..kecapi ape ingin d kecapi sebaik mungkin dan pastikn terbaik~

azrul adnan said...

mudah2an..
awak juga k..
prinsip ni sama je kan..
blh guna pakai..

sea_lavender said...

btul3x...
d mne pn kita akn dgr ungkapn ni ..
lagi2 smgt dalam tentukan kejayaan diri sndiri~

azrul adnan said...

yup..dh lama saya simpan msg ni..baru2 ni baru terdetik untuk mengupas msg ni..

sea_lavender said...

owh ye ke~~
sme la cam sye kalau de idea2 dr kata2 hikmah yg sye dgr drpd mne2 msti sye akn kumpulkn dlu..
then br bleh nk post2 kan~~

azrul adnan said...

yup..saya pun mcm tu..suka catat..ambik pic..n kumpul quotes..

kalau ada fb..jmpt join group saya..
'quotes corner' group ni..saya bt untuk kumpul kta2 yg best.. :)

sea_lavender said...

yeke...owh nti la ye~~
ingt kan sye hehe...
setelah tamat final exam..
br layan fb balik hehehe
ok sye akn follow~

azrul adnan said...

owh..ok2..
:)