Sunday, November 21, 2010

~ Di Sebalik Genting Highlands Kota Kesaksian!!

Salam and Good Day

Masih bersyukur kerana walaupun tenet tak da di bilik..
masih boleh online di library..

Malam tu..tiada planing pun actually..
tapi..tut2..sampai ke Genting Highlands..
Aisshhh!! Best jugak..Sebab aku first time ke sana..
Layan je la..Sekali pergi..rasa macam nak g lagi..hahaha

Apa yang ku ingin kongsi dan cetitakan adalah 
kisah di sebalik Genting Highlands tu sendiri..
Ramai orang pergi kesana untuk bersuka ria..
mungkin juga planing family..or school trip..
and last but no list..maybe just lepaking..with members..

Mungkin ramai yang tak tahu..
some people..pergi sana untuk melepaskan
kesedihan dan ketensionan yang terbuku didalam hati..
sememangnya..wajah tidak mencerminkan apa2..
orang lain tak mampu untuk melihat isi dalam hati kita..
kita dan Tuhan sahaja yang tahu apa isi hati kita..

Genting Highlands terus menjadi saksi..
disitulah pelbagai moment dirakam..
sedih..duka..pilu..kecewa
happy..terharu..teruja dan etc..


kegembiraan jelas terpancar


thanks for everything


menatap matamu..(tiba2)

Begitu juga dengan aku..
Kegembiraan dan Kesedihan serta Kekusutan aku..
aku leraikan di puncak Genting Highlands..
Walaupun hanya sebentar berada di Kota Kesaksian itu..
Aku puas..kerana..tanpa dirancang..sampai jugak aku disana..
Aku puas..kerana..dapat dipertemukan dengan insan2 yang sangat baik seperti mereka..
Aku sangat bersyukur..kerana Allah sayangkan aku..


with abg rayme


perjalanan waktu malam ke Genting
sangat menarik..melihat kelip2 cahaya lampu jalan..lampu kereta dan lampu bangunan..
hahahaha..di sambut plak dengan kedinginan hujan yang renyai2 pada permulaannya..
kemudian terus menerus hujan mmncurah2 ke atas bumi Genting dan Kuala Lumpur..
Setibanya disana..terus ke Kedai Mamak..
find some Roti Canai and Teh Tarik..huhu..


my lovely brother friend..

ate at mid night!! 
pastinya moment yang tak akan dilupakan..
bertambah manis..ate with my lovely brother and his friends.. 
after that..berjalan2 sambil ketawa keriangan..
sungguh indah malam itu..
semua masalah dilupakan sebentar..
Thanks My Lovely Brother and his friends!!

Some pic's from Genting Highlands!!


jom lawan tembak.. socre 9.7


ngeee.. tak puas main!! haha


terbaek!! gaya mau ada!!


thinking someone maybe..


191110 one night at Genting Highlands with my lovely brother's

No comments: