Monday, November 15, 2010

~ UntukMu

Salam and Good Day

Apa yang berlaku sememangnya kita tidak dapat menyangka..
Tetapi..ada pepatah mengatakan..


" esok sudah tidak boleh mengubah apa yang berlaku hari ini,
tetapi hari ini masih boleh mengubah apa yang akan terjadi pada hari esok."

Apa yang aku harapkan..
Kau tak mudah lemah dan putus asa..
Kuatkan semangat kau..
Anda Yakin!! Anda Boleh!!

Bila difikirkan balik..
apa yang aku kata pada kau..

"sememangnya berkata2 sangat mudah..
tetapi
untuk melakukannya amatlah menyusahkan.."

Kita sememangnya dilahirkan tidak sempurna..
wajarlah..kita mendapatkan pertolongan dari 
insan2 yang boleh memberi kita semangat 
ketika kita dalam kesusahan dan kesedihan

Jika diri kita merasakan kita tidak mampu..
pohonlah pertolongan dari orang sekeliling kita..
nescaya..benda yang susah akan menjadi senang

kadang2..aku pun tak happy dengan kejayaan aku..
because of what..sebab usaha di jalan yang salah..
mungkin aku senang dan happy sekarang..
mungkin suatu masa..aku pula berada di tempat kau..

"Hidup ni kan umpama roda..kadang2 diatas..kadang2 dibawah.."

jadi..sentiasalah ingat kata2 ku ini..

"Bila kita gembira..kita sering terlupa pada yang tengah bersedih...tapi bila kita sedih..janganlah terus menyalahkan diri sendiri..sebaliknya..cuba kita fikirkan..orang yang lebih sedih daripada kita.."

Semoga dengan sedikit kata2 semangat ni..membuatkan kau tersenyum dan kembali bersemangat..

Good Luck Frendz!!





4 comments:

sea_lavender said...

setuju sgt2~
dgn segala kata2 sume ni..
erm.. 150 mrkah pda awk ngege~~

azrul adnan said...

haha..ma kasih..
150/??? hihi

sea_lavender said...

sme2..
hehe ye la 150/100
haha...tak thu nk kate pe coz sye ske sgt kata2 cm nie~

azrul adnan said...

Huhu ye ke??ala bkn bgs sgt pun kata2 tu..