Tuesday, November 23, 2010

~ KeMerDeKaaN yang DiNanti + PeLaYarAn SeM 3 !!

Salam and Good Day

Alhamdulilah..akhirnya..ku sudah bebas dari bebanan belajar..
MERDEKA!!!3x
hanya seketika..

Pelayaran sem 3 sudah berakhir..
apa yang dapat ku lakukan..
ku hanya mampu tersenyum dan menggaru kepala..
kenapa??
kerana ku tak tahu..pelayaran kali ini
membuahkan hasil atau tidak..
ku hanya mampu berdoa dan bertawakal..
mudah2an..keputasan pelayaran sem 3
meningkat dan lebih baik dari pelayaran2 sebelum ini..

kadang2..ilmu yang kita dapat belum tentu Allah memberkati..
kenapa??
kerana..kita usaha diatas jalan yang salah..
betul kita usaha..tapi usaha kita tu betul ke salah?
maksud saya disini..adakah usaha itu benar2 ikhlas kerana Allah??

tepuk dada tanya diri sendiri..
termasuk aku..!!
actually..sudah lama aku memikirkan perkara ini..
dan sudah sekian lama aku tahu akan kesalahanku ini..
tetapi..aku sendiri tidak dapat berbuat apa2..
kerana..perkara ini sudah terbiasa didalam diri..

p/s: Kembali terseksa kerana mulai esok pagi..sudah mula training kayak untuk next game

No comments: