Wednesday, November 10, 2010

~ Open House Priya a.k.a Aishwarya Rai

Salam and Good Day

Dalam hari2 yang memenatkan memerahkan otak
semalam our classmate pergi serbu umah priya..huhu
tak sangka..kali ni..5 buah keta konvoi..huhu..
kali ni..tak da dah keta rosak tepi kubur tengah2 malam..haha

Memang best semalam..hampir semua classmate pergi..
and habis riuh rendah bising gila kat umah priya..bayangkan la.
bila dan satu kelas kumpul ramai2..memang riuh sekampung la..

Semua orang tengah lapo..
tak sabar nak makan..
capati..tosai..maruku..manisan and etc..

pendek kan cerita..


maruku n etc pun sampai..huhu..apa lagi..
geng laki mula tunjuk belang..x sampai 5 minit semua maruku habis..
dah habis tu..cepat je refill..memang terbaik r..
dah rasa macam VIP dah..makanan habis je ada orang angkat..then 
yang baru sampai..huhu


haa..Tosai plak sampai..ni first trip..aku dh x ingat tosai brp trip..haha..
geng laki perut cap tong..termasuk aku..haha


yeah!! Tosai with chicken curry..
aku makan 2 keping ++ haha..

lepas makan tosai..nasi plak..hahaha..
aku tambah 3x sebab ada lauk favrt..
kari kambing and ayam masak merah..huhuhu..
pic tak da..sibuk nak makan je..haha..kalau x sibuk nanti habis..
bek aku dulu yang sibuk..hahaha...

more pics



time for shoot!!


kekenyangan


Wah..happynya..all my classmate


jemput makan..macam2 ada..


No comments: