Monday, November 29, 2010

~ Love Bonding

Salam and Good Day

Hari-hariku terus begini..
kesedihan ku terima lebih banyak dari kegembiraan yang kudapat..
apa pun..aku masih bersyukur..kerana aku masih dapat bergembira..

entry kali ni..
kebahagian dalam kesedihan..


~ izati roslan

Alahmdulilah..my friends and adik beradik angkat i dah kahwin.. =)
tumpang gembira..
aku perkenalkn dulu..siapa izati pada aku..
dia kawan sek teknik aku..
dia adik beradik angkat aku..(same age)
aku pada keluarga dia..
aku anak angkat kpda ibu dia..
anak angkat kepada keluarga Roslan..


~ may Allah bless both of you

Akhirnya..mereka bersatu..
syukur..jodoh mereka sudah sampai..
alhamdulilah..majlis mereka serba sederhana..
malang sekali buat aku..
tak dapat pergi majlis yang bermakna buat mereka itu..
aku masih di perantauan..

ibu
maafkan abg kerana menulis cerita ini dalam diari hidup abg
abg dah lama nak tahu dari mulut ibu..akhirnya terjawab setelah abg call ibu tadi..
alhamdulilah..ibu dah ada menantu..
ibu dah ada anak lelaki.. =)
abg syukur sangat2..

rasa terkilan dan agak kecewa abg sudah terlerai..
abg sentiasa maafkn ibu..
bagi abg..ibu tiada salah..
hak ibu mahupun izati..kalau tak nak jemput or tak nak abg tahu..


~ selamat pengantin baru izati dan irfan

doa abg hanya untuk ibu..anak ibu..dan juga untuk kawan abg..

to izati dan irfan..
moga berkekalan hingga akhir hayat..
moga berbahagia selalu..
pikul lah tanggungjawab dan amanah yang diberikan dengan sebaik2nya..

4 comments:

Deqna said...

wahh sweet nye sy ckop ske tgk org kawen! =)


btw,heyya salam blogwalking=)

azrul adnan said...

maknanya..awak dh x lmbt la tu..hihi..

salam blokwalking.. :)

Deqna said...

aishhh calon yg sesuai xde lagi hahaha~ xD

azrul adnan said...

nanti jumpa la tu..x jauh ngan awak..org dekat2 je tu..hihi..
pandai2 je..kui3