Sunday, November 14, 2010

~ Gumbiranya

Salam and Good Day

Malam2 ku terus sunyi..
Roomateku semua dah balik..
Tinggallah aku keseorangan..
Gumbiranya mereka...huhu

Malam ini..hatiku sungguh tercuit
dek kerana relationshipku di fb
ramai yang terkejut rasanya..
huhu..Gumbiranya hatiku..

Walaupun kesunyian dek kerana
Hensetku tidak berbunyi..
tanpa SMS dan tanpa CALL..
Hatiku tetap Gumbira..
kerana Fb ku..
sentiasa ada yang mengomen..

Walaupun Dia tak da..
Aku tetap Gumbira..
kerana insan lain selalu mengambil berat tentang aku
sungguh bertuah insan bernama Azrul Adnan ini..
ermm..bersyukur kepada Ilahi..

Gumbiranya hati ini..
walaupun kerisauan mengunung tinggi..
Gumbiranya hati ini..
walaupun hati ada berbisik kerinduan pada seseorang..
Gumbiranya hati ini..
walaupun kadang2 terpaksa membohongi hati sendiri..

Gumbiranya malam ini.. 


13 comments:

law said...

Bersyukurlah smp ke detik ini masih dpt bernafas idup di dunia ini..

Bersyukurlah smp ke saat ini masih lg ramai di luar sana yg ambil berat ttg diri mu...

Bersyukurlah smp ke ketika ini masih dpt ade rse gmbira walaupun kdg kala ia bkn yg sebenar...

Diriku pun bersyukur krn msih smpat mencoretkan komen yg xseberapa.. =)

NAJ HEBAT said...

gembira nye saya...


sambil peluk anak patung kucing..


lalala


azrul jiwang~

azrul adnan said...

"Bersyukur dengan apa yang kita ada, apa yang jadi kat kita dan apa yang kita jadi" hihi.. :)

bersyukur selagi kita masih dpt melihat dan menaip..
bersyukur selagi..kita dpt merasakan apa yg kita rasa sekrang...

naj: azrul jiwang ke?? x tau plak..huhu

azrul adnan said...

"Bersyukur dengan apa yang kita ada, apa yang jadi kat kita dan apa yang kita jadi" hihi.. :)

bersyukur selagi kita masih dpt melihat dan menaip..
bersyukur selagi..kita dpt merasakan apa yg kita rasa sekrang...

naj: azrul jiwang ke?? x tau plak..huhu

KhAiReDzAiMy said...

Alhamdulillah... Tahniahla... Jagala hatiNya UmpaMa ko MenJaGa haTiMu SENdiRi... NiCe....

azrul adnan said...

insyaallah..thanks..

apik pehe said...

hebat ko azrul wat puisi2 camni..

azrul adnan said...

hahaha..ye ke hebat??
eh..ni puisi ke?
aku main tulis je..hahaha
ko hebat buat org lidi..aku kagum..huhu

sea_lavender said...

jgn membohongi diri sndiri...
nmenya menzalimi diri...
Islam xska umatnya begitu~

azrul adnan said...

walaupun kita gembira?
walaupun menggembirakn org lain??

nursarah puteri biru said...

saya pun nak tumpang gembira gak!.. gembiranya!

azrul adnan said...

hihi..silakan.. =)

sea_lavender said...

kegembiraan tanpa keikhlasn tak ertinya...
jadi biarlah ianya terukir dgn sndirinya..
Insya-Allah itu sebaiknya