Tuesday, November 30, 2010

Perak Salomon Suunto 12Hours Night Rogaining Navigation

Salam and Good Day


~ nama den tersenarai dalam Malaysia Book of Records..yeay2!

Tahniah dan Syabas atas penganjuran yang mencabar ni..
huhu..next year hope ada lagi..
saya mau balas dendam..


@ Menara Condong,Teluk Intan


Alhamdulilah..saya enjoy event ni..
lega sebab dapat skip training 3 hari..hahaha..


I'm Proud with UMP team's

Tahniah kerana membolot tempat Pertama.Kedua,
Keempat,Kelima,Keenam and 1 lagi team(team aku) in Top 10(maybe)
sangat2 bangga and gembira..


~ my team!!


walaupun team aku tak menang..
tapi team sepejuangan aku menang besar..
alhamdulilah..rezeki senior2 aku..
tak hairan..sebab dorang memang gila kentang(katang) hahaha..


Map No2 1:50000 (Base Point 2) 


berehat di pagi hari setelah tak terdaya untuk berlari dan berjalan..at CP23

ada hikmah disebalik kekalahan aku..
apa yang boleh aku kongsi..setiap perkara harus jujur..
kalau tidak..semuanya tak akan diberkati..percayalah..


with kak yati @ teknikal crew

p/s : satu aktiviti aku dah selesai..next Kenu Kebangsaan!

No comments: